Thursday, December 31, 2009

DI MANAKAH MEGAT PISOL

setiap kali aku balik ke jitra orang yang aku selalu cari adalah Megat Pisol.Orang yang low profile macam aku juga di sekolah.Tak banyak orang kenal.Tak jahat dan tak aktif.Dalam kelas pun dok di belakang.Biasa tidur rumah dia musim durian.Sama-sama kutip durian luruh.Buang langsat sampai jemu.
Mohiddin Othman,Hamsan dan Nordin Ahmad sekampung.Naik gerek sekali mai sekolah.Rumah dalam dusun.Aku pernah kegrabat poko langsat rumah mohiddin.Last jumpa Hamsan masa dia kerja kat penilaian.
TK Megat.TK Mohiddin Din dan Hamsan.

2 comments:

kamal said...

Salam Razak,

016 4807269 ni no hp megat Pisol, hg try tengok..aku dah call masok voicemail

Nomie Aziz said...

cikgu sekolah menengah jitra ka? tok saya orang jitra..rumah arwah tokwan kat dengan Taman Seri Jitra ngan Taman Ehsan..Bapak saya & arwah paklong saya sekolah SMJ juga..what a small world kan?