Tuesday, December 22, 2009

Sekilas Ingatan Di SMJ

Terlalu banyak kenangan pahit dan manis sepanjang menjadi pelajar di SMJ.

Aku bukanlah seorang seseorang di SMJ ketika itu.

Tak sehebat nama Halimah Mehat,Badrunhisham Omar,Fatimah Zahrin.Hanyalah budak Kg.Paya yang berjalan tanah merah liat.

Aku dalam golongan sederhana.Tak pernah dapat hadiah dalam hari ucapan.Cuma hari sukan dapatlah sikit sebab aku lari kuatlah juga.Tapi bila geng2 sabahan masuk SMJ seperti ambrose baha imam,julaihi tani.Aku tenggelam.100 meter kelas satu hanya aku sorang saja anak kedah.7 orang lagi yang masuk final semuanya orang sabah.Aku bangga juga walaupun kalah.

Aku suka tuang sekolah.aku terpaksa tuang.Aku takut sangat pada mr wooi yang ajar industrial art.Garang macam jin.Silap sikit pembaris besi singgah di belakang.Aku takut sampai tiap2 hari selasa aku mesti ponteng.

Jadi dulu.....tak laghat nak karang

No comments: